E-poe kasutamise eeldused ja üldtingimused

1.1 Käesolevad NanoMaxi OÜ (edaspidi nimetatud NanoMaxi, e-pood või müüja) e-poe üldtingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi nimetatud ostja või tarbija), kes kasutavad NanoMaxi e-poodi ja tellivad kaupu e-poest

1.2 Tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad pooled Eesti Vabariigis kehtestatud seadusandlusest

1.3 NanoMaxi e-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link “Lisa ostukorvi”

1.4 Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.

1.5 NanoMaxil on õigus e-poe vahendusel esitatud tellimusest sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

  • kaup on laost või NanoMaxi tarnija laost otsa saanud
  • kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu
  • ostja ei vasta NanoMaxi poolt kehtestatud tingimustele

NB! Kui tellimus osutub eelpool mainitud põhjustel täitmatuks, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel. Kui ostja on katkestatud tellimuse eest tasunud ettemaksu, tagastatakse tellimuse eest tasutud summa 14 kalendripäeva jooksul

1.6 Pärast kauba lisamist “Ostukorvi” on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus. Ostukorv/Tellimus lehel saab soovi korral ostukorvi sisu veel muuta. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist. Pärast tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa, tellimus on esitatud ning ostukorv tühjendatakse kaubast. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse esitamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida

1.7 E-poes saab tellitud kauba eest maksta järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB Pank ja LHV Pank.

NB! Pärast kaupade eest tasumist pangalingiga (pangaülekande tegemist) tuleb väljuda e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitust.

1.9 Kaup saadetakse tellimuses sisestatud pakiautomaati kahe tööpäeva jooksul alates tellimuse eest tasutud summa laekumisest NanoMaxile. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul sh juhul kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku

2. Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

2.1 Teil on õigus peale too(de)te eest tasumist kuid enne too(de)te kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates NanoMaxi e-poe e-posti aadressile nanomaxi@nanomaxi.ee vastavasisuline teade koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades NanoMaxi e-poe kontakttelefonil +372 501 1405 (tööpäevadel 10:00 – 17:00)

2.2 Tarbijal on e-poest ostetud kaubale, kättetoimetamise päevast alates, 14 päevane müügilepingust taganemise õigus. Teil on 14 päeva jooksul võimalus toode välja vahetada muu toote vastu või tagastada, saates NanoMaxi e-poe e-posti aadressile nanomaxi@nanomaxi.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga, oma arvelduskonto numbriga või helistades NanoMaxi e-poe kontakttelefonil +372 501 1405 (tööpäevadel 10:00 – 17:00). Ostetud/tellitud kaupade 14 päevane tagastus õigus ei kehti järgmiste kaupade/juhtude puhul:

  • Toode maksis vähem, kui 15€
  • Toote ostu-müügileping ei ole sõlmitud sidevahendi abil;
  • Tagastatav kaup on kasutatud;
  • Toode ei ole originaalpakendis või on originaalpakend kaotanud kaubandusliku välimuse;
  • Juriidilistele isikutele.

NB! Kui kaup on ostetud kampaania korras, mille raames on kaubale lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti. Kui tagastatav toode on kompletsest tellimusest, milles mõni toodetest sisaldas allahindlust, on müüjal õigus nõuda tellimuse tagastamist komplektselt.

2.3 Kui pärast kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada kauba väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul alates kauba tagastamisest. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul kui kaup või kauba originaalpakend on ostja poolt ümber töötatud, rikutud või koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

2.4 Tarbija kannab kauba tagastuskulud 10€ ulatuses, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele.

3. Vastutus ja vaidluste lahendamine

3.1 Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (ei vasta pakutud näidisele või on puudustega), esitada pretensioon ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on eraisikust tarbijal õigus esitada müüjale pretensioon kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast ja juriidilisest isikust tarbijal ühe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab tarbija säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud NanoMaxi e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.

3.2 E-poest ostetud kaupadega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressil: nanomaxi@nanomaxi.ee. Kauba tagastamisel tuleb see tuua e-poe kontorisse. Kontori aadressi leiate internetiaadressilt: http://www.nanomaxi.ee/kontakt/

Teavet tellimuse kohta saate pärida tööpäevadel: 10:00 – 18:00, telefonil +372 501 1405 või e-posti aadressil: nanomaxi@nanomaxi.ee